۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۱۵۰۰۳
آیت الله مجتهد شبستری در گفت وگو با رسا:

انگلیسی ها با دم شیر بازی نکنند | سپاه حافظ همیشه بیدار انقلاب است

انگلیسی ها با دم شیر بازی نکنند | سپاه حافظ همیشه بیدار انقلاب است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدامات اخیر سپاه را نشانگر اقتدار نیروی های مسلح دانست و به دشمنان به ویژه انگلیس و آمریکا هشدار داد که با دم شیر بازی نکنند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با تجلیل از اقدام انقلابی سپاه پاسداران در توقیف نفتکش انگلیسی گفت: توقیف نفتکش انگلیسی به وسیله نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران سبب آرامش خاطر ملت بزرگ ایران شد.

وی افزود: اقدام قاطع سپاه پاسخی به تجاوز نیروهای انگلیسی بود که نفتکش ایرانی را به صورت غیر قانونی توقیف کرده بودند، اقدام سپاه پاسداران نشانگر هیمنه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده خبرگان رهبری اقدام سپاه را عمل به آیه شریفه"فَمَنِ اعتَدی عَلَیكُم فاعتَدوا عَلَیهِ بِمِثلِ مَا اعتَدی عَلَیكُم" دانست و اظهار داشت: قرآن کریم می فرماید هر دشمنی که به شما تجاوز کرد حق دارید که مقابل به مثل کنید.

وی ادامه داد: از نظر مقررات بین المللی نیز اقدام ایران کاملا قانونی بوده است، نفتکش انگلیسی به وسیله سپاه پاسداران توقیف شد اما این نفتکش را به اداره بنادر تحویل دادند تا مراحل قانونی آن طی شود.

آیت الله مجتهد شبستری ابراز داشت: امید است که این اقدام درس عبرتی برای همه دشمنان جمهوری اسلامی باشد و هرگز به حریم ایران انقلابی و اسلامی تجاوز نداشته باشند و با دم شیر بازی نکنند.

وی با قدردانی از سپاه برای پاسداری از حریم جمهوری اسلامی ایران، سپاه را حافظ بیدار انقلاب دانست و عنوان کرد: سوابق فعالیت های انقلابی سپاه پاسداران بسیار درخشان است، الان انسان می فهمد که چرا در قانون اساسی اصل مستقلی برای تشکیل سپاه پاسدارن در نظر گرفته شد و امام راحل فرمودند که باید سپاه پاسداران تشکیل شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همواره از نظر ساخت تجهیزات دفاعی، حراست و خدمت به انقلاب اسلامی بسیار فعال بوده است، این فعالیت ها سبب عصبانیت دشمنان شده و از این رو سپاه را تحریم کردند و به این نهاد انقلابی اتهام تروریستی زدند.

وی اضافه کرد: این دشمنی ها و اتهامات در حالی است که پاسداران مرزداران میهن اسلامی هستند و کار انقلابی خود را همیشه به نحو احسن انجام دادند و مورد تقدیر ملت ایران قرار گرفتند و مورد تأیید رهبر معظم انقلاب هستند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رحمت خدا بر جویندگان علوم اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
غرب یکی یکی در حال از دست دادن نشانه‌های اقتدار و اعتبار خود است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
قرآن به ما می‌آموزد که مؤمن به همان خدایی باشیم که ما را خلق کرده است و اگر کلامی از سوی خدای متعال صادر شود، همه آن را می‌بینند و می‌نویسند. اگر این چنین است، باید بگوییم کلام الله مانند خود خداست. برترین کلام‌ها کلام خداست و اگر خدا اراده نکند، کلامی صادر نمی‌شود.
1
0
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
فَإِذا لَقِيتُمْ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاءً حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِكَ وَلَوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَكِنْ لِيَبْلُوَ بَعْضَكُمْ بِبَعْضٍ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَنْ يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ
1
0
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
انقلاب اسلامی با نیروهای مؤمن و متعهد خود پوزه استکبار را به خاک می مالد
1
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
دشمن اگر ایت اولدی ، چوخ هوراجاق ، قوی هورسون __وور باشنه تاپله گلیلن تا اولسون.
0
0